wtorek, 17 lipca 2012

Matt Forte podpisuje 4-letnią umowę

Gracz Chicago Bears zgodził się na warunki czteroletniego kontraktu, jak dowiedział się w poniedziałek Albert Beer - reporter NFL.com i NFL Network. Niedźwiedzie potwierdzili później tą wiadomość. Z anonimowych źródeł dowiedzieliśmy się, że umowa gwarantuje mu 18 milionów dolarów, a około 8 rocznie.

"Jestem dumny z tego, że mogę grać dla Niedźwiedzi i ekscytuje mnie to, że będę tu przez kolejne 4 lata." powiedział Forte w swoim oświadczeniu wydanym przez zespół. "Chciał również podziękować mojej rodzinie, mojemu agentowi i Chicago Bears. Ciężko pracowałem w tej przerwie międzysezonowej i niecierpliwie czekam na to, by dołączyć do moich kolegów z drużyny na obozie treningowym za tydzień. Jestem zadowolony, że część biznesowa się zakończyła i możemy wszyscy skupić się na futbolu i naszym celu czyli wygraniu mistrzostwa."

Forte jest nadal jednym z najbardziej produktywnych graczy przez ostatnie cztery sezony w NFL. Jego 4,233 jardy zdobyte po akcjach biegowych i 29 przyłożenia sprawiają, że jest najsolidniejszą bronią Chicago Bears. Bądź co bądź, liczby nie mówią całej historii.


Inni gracze mogli zmienić to w łzawy 'teatrzyk'. Jednak zamiast tego Forte obiecał, że zagra ten sezon niezależnie od tego czy będzie miał podpisany nowy kontrakt. To pokazało jego zaangażowanie i zmieniło myślenie klubu z Chicago. W tej przerwie między sezonami do drużyny przyszedł RB Michael Bush i miałoby to duży wpływ na zespół, ale wiadomo, że Bush nie zastąpiłby stuprocentowo Matta Forte.


na podstawie NFL.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz